كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 

14-نظرتان درباره ی ماهنامه نبض روستا چیست؟   به نظر بنده یک کار بی نظیری است، کاری است که اگر تداوم داشته باشد در آینده نزدیک به عنوان یک نقطه عطفی در روستا از آن یاد خواهد شد. از هم روستاییان عزیز درخواست دارم که به این نشریه اهمیت بدهند و به نظرم باید دست به دست هم بدهیم تا باعث رونق این کار شویم.

15-زیبا ترین کتابی که تا به حال خوانده اید؟ خواندن هر کتابی مفید است، بنده بیشتر وقت خود را به مطالعه کتب مرتبط با زمینه کاری خود می گذرانم.

16-اگر موفقیت را 100 در نظر بگیریم چند به خودتان می دهید؟ سوال سختی است! در مجموع فکر کنم اغلب خواسته های زندگی ام تا بدین جا برآورده شده است. انشاله در آینده هم به همین منوال پیش برود.

17-برنامه ای برای ابادانی بیشتر روستا دارید؟ کارهای زیادی قابل انجام است. مثلا یک نمونه همین نشریه ای که شما منتشر می کنید. همچنین در سطح روستا می توان جلسات گردهمایی علمی-فرهنگی و اجتماعی برگزار کرد تا بتوان مشکلات روستا را رفع نمود و باعث پیشرفت و آبادانی روستا در تمام جهات شد. انشالله بنده در اولین فرصت سعی خواهم نمود تا با کمک هم روستاییان عزیز قدمی در این جهت بردارم.

18-به طور کلی عوامل موفقیت در تحصیل را چه چیزهایی می دانید؟ تلاش و پشتکار

19-از زندگی در استرالیا بگویید؟ استرالیا کشوری است مهاجر پذیر، بنده اینجا دوستانی از کشورهای مختلف دنیا دارم. امکانات استرالیا در حد بسیار خوبی است و رفاه زیادی اینجا وجود دارد. نظم، قانون، احترام به یکدیگر، آرامش زندگی، محیط بسیار زیبا و مردمان خونگرم و با فرهنگ از جمله ویژگی هایی است که بنده از استرالیا به ذهن دارم.

20-از غذاهای معروف استرالیا؟ غذای معرفی ندارند ولی حیوانات و پرندگان خاصی اینجا هست که در دنیا معروف هستند. تیم فوتبال اینجا هم که برای ما ایرانی ها خاطره انگیزه است!!

21-اب و هوای ایالت کوئینزلند چگونه است؟ به کدام یک از استان های ایران شباهت دارد؟ ایالت کوئینزلند(سرزمین ملکه ها) به اقیانوس نزدیک است؛ درخت وجنگل های فراوانی دارد و بیشتر به شمال ایران نزدیک است. اینجا فصول بر عکس ایران است، مثلا الان اینجا فصل بهار است!

22-ویژگی های مردم استرالیا به طور خلاصه؟ در جایی که من زندگی می کنم به دلیل این که اکثرا مهاجر هستند اصلا احساس غربت نمی کنم، به طور کلی هیچ کس این احساس را ندارد؛ و همانطور که گفتم مردم خونگرم و مهربانی دارند.

23-برنامه بعد از تحصیلتان چیست؟به ایران باز می گردید؟ انشالله بتوانم برگردم و به کشورم و به خصوص روستای خودم خدمت کنم.

24-در ایالت کوئینزلند مسلمان هم دارد؟ بله از کشورهای مختلف

25-برای تهیه غذای حلال و اسلامی مشکلی دارید؟ مشکلی نداریم غداهای حلال فراوان است ودر تهیه ی مرغ و گوشت حلال مشکلی نداریم.

26-چقدر دلتنگ گردکوه می شوید؟ طبیعی است که دوری از خانواده و وطن آسان نیست، ولی بنده با درک این موضوع تحصیل در خارج از کشور را انتخاب نموده ام.

27- نظرتان در مورد مردم گردکوه؟ مردم روستا بسیار متحد و با فرهنگ هستند و خوش بختانه از نظر مالی نیز اکثر مردم روستا مشکلی ندارند. همین اتحاد است که باعث شده ما پیشرفت بی نظیری در روستا داشته باشیم. یقینا نظیر روستای ما در هیچ کجای ایران نیست، این را شک نکنید. البته مشکلاتی نظیر سطح تحصیلات وجود دارد که امید دارم با همت مردم روستا این مشکلات رفع شود. بنده اگر چه امکان حضور در روستا را ندارم ولی برای رفع این مشکلات در همین جا اعلام امادگی می کنم. به نظرم نشریه شما می تواند فرصتی برای همه فراهم کند تا نظرات خود را برای رفع مشکلات روستا اعلام کنند که خود گام مهمی است در این جهت. بنده نیزانشاله سعی خواهم نمود نظرات خود را از طریق نشریه شما بیان کنم تا بتوانم کمترین کمکی در این زمینه داشته باشم.

سخن پایانی:

 اول از همه از پدر و مادر گرانقدرم تشکر می کنم، بنده نتوانسته ام تاکنون خدمتی برای روستا بکنم، انشالله در آینده بتوانم در این امر کمک کنم. از جناب آقای یزدانی که واقعا زحمات زیادی برای ارتقای سطح علمی روستا کشیده اند تشکر دارم. از جناب آقای غلامرضا محسنی به عنوان مدیر دبستانم نیز تشکر می کنم. از بهترین دوست دوران دانشجویی آقای محمدعلی محمدی که کمک زیادی در دانشگاه تربیت مدرس بهم کرد و دوران خوبی در آنجا با هم داشتیم نیز بسیار تشکر می کنم. ایشان از افتخارات روستا هستند. در نهایت هم از شما به خاطر وقتی که به من دایدند متشکرم. آرزوی موفقیت برای مردم خوب روستا دارم.


نظرات شما عزیزان:

ماهنامه ی نبض روستا
ساعت14:06---26 آذر 1392
سلام
این هم ایمیل نادعلی که توی ماهنامه به اشتباه به چاپ رسیده بود.
ali_iut82@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 آبان 1392 ] [ 16:48 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان